فروش ویژه دزدگیر پادری - Door Stop Alarm
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروش ویژه دزدگیر پادری - Door Stop Alarm
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 637
نویسنده : امیررضا بشیری

فروش ویژه دزدگیر پادری - Door Stop Alarm

ما دراین وبلاگ بهترین و متنوع ترین محصولات را با زحمت و پشتکار فراوان چند تن از فروشندگان برجسته آماده کرده ایم , امیدواریم تا بتواند توقعات شما عزیزان را برآورده سازد و با قیمتی بسیار اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط شما دانشجویان و عزیزان با امنیت فراوان در تحویل محصول به شما جمع آوری شده است . از خرید خود از این وبلاگ خریدکالا کاملا اطمینان داشته باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید . باشد که به لطف پروردگار مورد قبول شما عزیزان قرار گیرد.

 

دزدگیر پادری Door Stop Alarm، دزدگیری کوچک و بسیار کارآمد. دارای سنسورهای مغناطیسی بسیار حساس و صدای آژیر بسیار بلند ...
دزدگیر پادری وسیله ای جدید و کاربردی است برای تمام کسانی که می خواهند از دزدی های منازل، مغازه ها، ادارات و ... در امان باشند. این دزدگیر قابل استفاده با باتری می باشد، استفاده از پادری دزدگیر بسیار ساده و راحت است و هیچ تخصصی نمی خواهد، تنها آن را روی سنسور مورد نظر تنظیم نمایید و پشت درب، پنجره و ... قرار دهید، این وسیله به محض باز شدن درب یا پنجره روی زمین ثابت شده و نه تنها اجازه ورود شخص را به داخل نمی دهد، بلکه بلافاصله صدای آژیر آن بلند شده و شما می توانید اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود افراد غریبه را انجام دهید، سنسور های مغناطیسی بسیار حساس و قابل تنظیم و صدای آژیر بسیار بلند آن، این محصول را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 28000 تومان




:: برچسب‌ها: فروش ویژه دزدگیر پادری - Door Stop Alarm ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: